Inteligentní investor

Investice, peníze, podnikání vše na jednom místě.


Zapsal krystof | 17/02/2011 | 1 Komentář

Je módní šetřit a to by nebylo, aby Češi v době krize nepřišli s něčím, jak na tom vydělat. Se slevovými servery se doslova roztrhl pytel a na každém rohu na nás vyskakuje reklamní baner se Slevomatem či produktem podobného ražení.

Povedená crew z Ostravy přišla s dalším slevovým serverem – slevinek.cz a má otázka zní:  „Má vůbec šanci uspět? Bude slevinek.cz další trafika? S čím chce prorazit?“ Tyto dotazy jsem položil jednomu ze zakladatelů tohoto slevového serveru a zde jsou jeho odpovědi.

Největší potenciál vidí slevinek.cz v nabízení slev pro zákazníky na Ostravsku a v přilehlém okolí, kde nejsou slevy doposud masově rozšířeny. Slevové servery lokalitu Ostrava nabízejí, ale na menší města v okolí zapomínají. Zde vidí slevinek.cz  podnikatelské příležitosti a je záhodné dodat, že je to krok správným směrem.

Propagace slevových portálů v tomto nasyceném prostředí (na trhu se vyskytuje více než 70 slevových serverů) není vůbec snadná. Užitím PPC kampaní a nákupem reklamního prostoru, jakožto standardním nástrojem internetového marketingu, se lze zařadit mezi šedý průměr. A zde přichází slevinek.cz s revolučním nápadem a propaguje své produkty skrz mobilní aplikaci foursqaure. Zde vidím jediné omezení – prozatímní malé množství uživatelů, této aplikace.

Dalším způsobem, jak lze slevinek.cz propagovat a zároveň se odlišit vidím v užití virálního marketingu a to především v nabízení produktů, které zákazníky šokují či doposud na slevových serverech neviděli czechsocialdynamics.cz. Zkrátka přijít s něčím, co zákazníky přiměje, aby jim zůstaly v podvědomí.

Nakonec nezbývá, než popřát majitelům slevinek.cz mnoho zdaru s tímto povedeným projektem.

P.S.: Věřili byte tomu, že někdo nezná Slevomat?