Jak na propagaci na Slevomatu?

Většina populace České republiky zná slevomat.cz a další slevové servery, ale mnohem méně lidí (a především inzerentů), rozumí tomu, jak reklama na slevových serverech funguje.

Na první pohled to vypadá snadně. Uživatel si prostě vybere slevový server, vyplní formulář a patřičnou slevu a čeká, bude li

přijat do systému. Pokud se mu poštěstí a nějaký přední slevový server jej přijme, může se i těšit na prodání pár desítek či stovek voucherů(poukázek) na cílený produkt. Produkt se povětšinou prodává za náklady, vyjde mu to šulnul a slevomat shrábne svou tučnou provizi.

 

TAK PROČ PROPAGOVAT PRODUKT SKRZ SLEVOMAT?

A) Tvorba stálých, vracejících se zákazníků. Je mnoho vynikajících podniků či produktů, pro které je obtížné oslovit velké množství potencionálních zákazníku a skrz slevové servery je to velmi snadné.

B) Brand marketing, podvědomí o značce. Značka nebo produkt je jim opět na očích a zákazníci ví, že se okolo produktu něco děje.

C) Češi rádi nakupují ve slevách, jsou tím přímo posedlý a lze je slevou snadno zaujmout a i takto jim produkt nabídnout. Často se stává, že zákazníci zkoušejí nové produkty (mění své nákupní zvyklosti) právě díky slevám a výhodným nabídkám.

D) Zpětné odkazy, linkbuilding, linkbaiting. Slevové servery Vám uveřejněním inzerátů umístí i odkaz, který bude aktivní i poté, co sleva skončí.

 

JAKÉ PRODUKTY NEPROPAGOVAT SKRZ SLEVOMAT?

A) Jednorázové akce jako jsou večírky, konference, párty, které se nebudou opakovat.

B) Luxusní produkty. Kupuje-li zákazník luxusní produkt, spojený s nemalou finanční investicí, chce si jej nejdříve odzkoušet, “ohmatat”, než za něj utratí své těžce vydělané peníze.

 

Takže, až příště budete zvažovat, jak propagovat a prodávat svůj produkt. Vzpomeňte si na tento článek a pár bodů v něm, které Vám usnadní  rozhodování, při volbě vhodného prodejního kanálu.